De fleste INTERAKTIVE SMART-produkter inkluderer et bonusabonnement på SMART-programvare. Før personer i organisasjonen kan bruke denne programvaren, må du gjøre krav på den i SMART Admin Portal. Hvis du også har kjøpt et abonnement på SMART-programvare, må du også kreve programvare i SMART Admin Portal. Etter å ha hevdet programvaren, klargjør du brukere for å gi dem tilgang til å bruke programvaren. TIPS Hvis dette er første gang du bruker SMART Admin Portal, registrerer du deg for en gratis konto før du gjør krav på programvareabonnementene. Den enkleste måten å kreve programvaren på, er å bruke den unike nettadressen i e-posten du mottar fra SMART. Når du klikker på den unike nettadressen, vises bonusprogramvareabonnementet som er knyttet til den bestillingen, automatisk. Du kan også logge på SMART Admin Portal og kreve programvaren manuelt. Slik gjør du krav på bonusabonnementet ditt ved hjelp av den unike nettadressen din
Slik gjør du krav på bonusabonnementet manuelt
Når abonnementsdetaljer er lagt til, klargjør du brukere i abonnementet for å gi dem tilgang til programvaren. SMART's bedriftsprogramvare aktiveres ved hjelp av produktnøkler, mens utdanningsprogramvare kan aktiveres ved å klargjøre en brukers e-post (anbefales) eller skrive inn en produktnøkkel på datamaskinen. |
Hvordan kan vi bistå deg i dag?
Gjøre krav på programvare i SMART Admin Portal Skriv ut
Endret: Mon, 31 Aug, 2020 ved 10:09 AM
Var dette svaret til hjelp? Ja Nei
Send feedbackVi beklager at denne ikke var nyttig for deg. Hjelp oss å forbedre denne artikkelen ved å gi oss din tilbakemelding.