Hvis du logger deg på SMART Admin Portal for første gang, må du registrere deg for en konto.

For å registrere deg for en konto

  1. Gå til adminportal.smarttech.com .
  1. Klikk på Registrer deg gratis .

https://support.smarttech.com/docs/software/admin-portal/en/resources/images/signup1.png

 

  1. Påloggingssiden åpnes.
  2. Klikk på Registrer deg nederst til høyre .
  3. Skriv inn detaljene dine i skjemaet og klikk Send .

          SMART sender deg en velkomstmail med detaljer for fullføring av registrering.

  1. I e-posten finner du delen som heter SMART-kontodetaljer og klikker på lenken for å opprette passordet ditt.

          Etter at du har opprettet passordet ditt, er du ferdig med å registrere deg for en konto. Du kan nå bruke SMART               Admin Portal for å: 

  1. Gjør krav på programvare
  2. Administrer brukere (bare SMART Learning Suite- abonnementer)
  3. Vis informasjon om abonnement og produktnøkkel